Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
1. Skargi i wnioski ustne bądź pisemne przyjmowane są przez kierowników przychodni lub przez osoby przez nie upoważnione oraz przez Dyrektora Zespołu.
2. Kierownicy przychodni lub osoby przez nich upoważnione przyjmują interesantów w sprawach skarg codziennie w godzinach pracy sekretariatu przychodni.
3. Dyrektor Zespołu przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach 12:00 – 14:00.
Historia wpisu:
Pokaż aktualny
Data modyfikacji: 2020-02-11 16:08:41 (@Administrator) - podgląd
1. Skargi i wnioski ustne bądź pisemne przyjmowane są przez kierowników przychodni lub przez osoby przez nie upoważnione oraz przez Dyrektora Zespołu.
2. Kierownicy przychodni lub osoby przez nich upoważnione przyjmują interesantów w sprawach skarg codziennie w godzinach pracy sekretariatu przychodni.
3. Dyrektor Zespołu przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach 12:00 – 14:00.
Historia wpisu:
Pokaż aktualny
Data modyfikacji: 2020-02-11 16:08:41 (@Administrator) - podgląd